@yoavgo אני חושב שדוקטורט מסטנפורד זה סיגנל לא רע של איכות. לגבי המאמרים, אני מסכים שלהיות כותב זה סיגנל לא משהו, אבל להיות כותב ראשון זה סיגנל טוב.
@ziv_ravid אני חושב שהסיפור די ברור: "לסיים דוקטורט בסטנפורד", "להיות על מאמר של מודל (עם עוד המון כותבים)", ו"לקבל המון ציטוטים (על המאמר של המודל, שתמיד מקבל המון והקרדיט מחולק באופן לא ברור בין כותבים)" הם כולם סיגנלים מאד חלשים של איכות, שלחלוטין מצריכים וידוא נוסף

